سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه حاشیه و متن شبکه سوم سیما، اظهار داشت: در صحنه‌های بسیار زیادی حاج قاسم را دیدم که احتمال شهادت در آنها بسیار زیاد بود، اما وقتی خداوند مقدر کند یک نفر بماند تا کارهای بزرگی انجام دهد، اینگونه می‌شود که حاج قاسم ماند و کارهای بزرگی کرد و در اوج به شهادت رسید.

وی افزود: عملیاتی که آمریکایی‌ها انجام دادند اینگونه نیست که از توانمندی نظامی و تکنولوژی خاصی برخوردار باشد و عملیات آنها از نظر نظامی ارزش چندانی ندارد، ما هم می‌توانیم پهپادمان را بفرستیم و هر هدف متحرکی را با موشک‌های لیزری مورد هدف قرار دهیم.

سردار فدوی در خصوص جزئیات سفر سردار سلیمانی به عراق نیز، گفت: مقامات رسمی دولت عراق همواره از حاج قاسم دعوت می کردند تا راجع به موضوعات مختلف جلسه برگزار کنند؛ به همین دلیل ایشان رفت و آمدهای مداومی داشتند و در این سفر نیز به دعوت مقامات دولت عراق به بغداد سفر کردند. مخصوصا این دفعه که حاج قاسم از سوریه به عراق و با هواپیمای مسافری سفر می‌کردند که حتی در سایت های هوانوردی هم قابل رهگیری است.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کردند: فرآیندی هم که شیاطین به تصمیم این کار رسیدند، منشاء نیست، منشاء اول چیزی است که خداوند برای حاج قاسم مقدر کرده بود.

وی تاکید کرد: پیروزی نهایی جبهه مقاومت برای جنایتکاران بسیار تلخ تر خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.