زهرا مصطفوی فرزند امام خمینی(ره) و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی بهدست دولت تروریست آمریکا پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام فرزند امام راحل(ره) به این شرح است:

"إنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ لَمْ یَرْتابُوا وَ جاهَدُوا بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أُولئِکَ هُمُ الصَّادِقُونَ"

صفحه جنایتبار دیگری از تاریخ وحشیگری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار ورق خورد و خون یکی از بهترین بندگان خدا را بر زمین ریخت. شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده لایقی بود که با رشادت‌هایش سیاست های آمریکایی – صهیونیستی را علیه ملت‌های منطقه با  شکست همراه کرده بود و امید را در خانه دل ملت های مظلوم و مستضعف نشانده بود.

ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بزرگمرد به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده آن شهید، ملت شریف ایران و امت اسلام و همه مظلومان جهان، تردیدی ندارم که خون این شهید مخلص و مجاهد فی سبیل الله محور مقاومت ضد آمریکایی – صهیونیستی را استحکام بیشتری خواهد بخشید و نصرت الهی را برای رهایی ملل مظلوم منطقه از سلطه ظالمان آمریکایی، صهیونیستی و رژیم‌های وابسته منطقه نزدیک خواهد کرد.

دکتر زهرا مصطفوی

رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.