عبدالناصر همتی با حضور در بیت شهید سلیمانی و عرض تسلیت به خانواده این شهید سرافراز در مصاحبه با خبرنگاران افزود: شهید سلیمانی محبوب دل‌ها بود و تلاش‌های بسیار زیادی در دوران دفاع مقدس و در احیاء مقاومت اسلامی کرد. 

رئیس کل بانک مرکزی گفت: این سردار عزیز تلاش بسیار زیادی برای پیشبرد مقاومت اسلامی کرد و هر جا حضور می‌یافت راهگشا و حلال مشکلات بود. 

وی افزود: مهم‌ترین مقابله او با دشمن؛ ایستادگی در مقابل فشارهای حداکثری امریکا علیه انقلاب بود و ما هم که در بانک مرکزی و دیگر فعالیت‌های اقتصادی کار می‌کنیم مکمل تلاش‌های ایشان هستیم و باید فشارهای اقتصادی دشمن را خنثی کنیم. 

رئیس کل بانک مرکزی گفت: شهید سلیمانی فردی حزبی و جناحی نبود و ظرفیت و جایگاه او بالاتر از جناح بود و روابط بسیار خوبی با بخش‌های امنیتی، سیاسی و اقتصادی داشت و مهم‌ترین راه برای ادامه مسیر او مقاومت در مقابل فشارهای حداکثری امریکاست.

 

همتی افزود: انقلاب اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب پیشرفت‌های بیشتری خواهد کرد و دشمنان نظام و استکبار، چون هیچ چاره‌ای برای کنترل مقاومت و شهید سلیمانی نداشتند به ترور او روی آوردند و این نشان دهنده عمق ناکامی آنهاست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.