سردار اسماعیل کوثری، جانشین قرارگاه ثارالله سپاه در مراسم میثاق جامعه ورزش با شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: با درود به ارواح پاک شهدا به ویژه شهدای اخیر که توسط بدترین انسان ها که ادعای حقوق بشر دارند و در راس آنها رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسیدند.

وی افزود: حقیقتا باید بگوئیم دل همه ما داغدار شده است، اما قطعا خون این شهیدان آن چنان وحدت و یکپارچگی به وجود آورده که باعث وحشت استکبار جهانی شده است.

سردار کوثری گفت: حاج قاسم تمام هستی خود را برای این ملت و برای احیای دین خدا و پیشرفت کشور فدا کرد و در آخر به آنچه می خواست رسید. ما باید راه او را صادقانه ادامه دهیم و باعث شویم با اعمال خود روح این شهیدان شاد شود و باعث شادی دل مقام معظم رهبری و مردم شویم.

جانشین قرارگاه ثارالله عنوان کرد: از برادران و خواهرانی که در کسوت ورزشکار در وزارت ورزش و دیگر نهادها خدمت می کنند، تشکر می کنم که این مراسم باشکوه را برگزار گردند. ان‌شاءالله بتوانیم کاری کنیم که پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی سربلند و ملت ایران نیز پیروز و موفق باشد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که پاسخ شما به استکبار جهانی چیست، خاطرنشان کرد: منتظر باشند که بالاخره آن ضربه شَست که در سخت ترین شرایط خواهد بود به آنها نشان داده خواهد شد.

 

تبریک سردار باقری به سردار قاآنی برای انتصاب به فرماندهی نیروی قدس 

همچنین، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی انتصاب سردار سرتیپ اسماعیل قاآنی را به سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران تبریک گفت. 

بر اساس آنچه تسنیم نوشته است، متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این شرح است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

با سلام و تحیت؛

انتصاب  جنابعالی به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با تدبیر حکیمانه و حکم مقام عظمی ولایت و رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) می‌باشد را تبریک عرض می‌نمایم.

بی‌شک حسن اعتماد معظم‌له و شایستگی‌های آن برادر گرامی در هدایت‌گری و نقش‌آفرینی در عرصه‌های دفاع مقدس و مبارزه با تروریسم داعش در خاطرات ثبت و ضبط خواهد گردید و برکات معنوی شهادت سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی که از همرزمان جنابعالی بودند در ادامه این  راه شما را یاری خواهد نمود.

موفقیت و سرافرازی جنابعالی در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت ولی‌عصر (عج) و منویات و تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.