علی لاریجانی امروز ظهر(یکشنبه ۱۵ دی) بار دیگر با حضور در منزل شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با خانواده این شهید دیدار کرد و شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفت.

رئیس دستگاه قانون گذاری کشور روز جمعه نیز ساعاتی پس از ترور شهید سپهبد سلیمانی، در منزل او حضور یافته بود.

پزشکیان در منزل سردار شهید قاسم سلیمانی حضور یافت

همچنین مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (یکشنبه، 15 دی ماه) در منزل سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران حضور یافت و شهادت این سردار رشید اسلام را به خانواده و فرزندان وی تسلیت گفت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نام و یاد این سردار رشید سپاه اسلام را گرامی داشت و ضمن تسلیت‌گویی به خانواده ایشان برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل آرزو کرد.

حضور اعضای فراکسیون زنان مجلس در منزل شهید ابومهدی المهندس

همچنین عضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه، 15 دی ماه) جهت همدردی با خانواده شهید ابومهدی المهندس که همراه سردار شهید قاسم سلیمانی به شهادت رسیدند، در منزل وی حضور یافتند.

در این نشست فریده اولادقباد، پروانه مافی، سهیلا جلودار زاده، ناهید تاج الدین، سیده فاطمه ذوالقدر، زهرا ساعی، طیبه سیاوشی شاه عنایتی، سکینه الماسی، سیده حمیده زرآبادی، سیده فاطمه حسینی، خدیجه ربیعی فرادنبه، هاجر چنارانی، فاطمه سعیدی و معصومه آقاپور علیشاهی حضور داشتند.

اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه اکثر نمایندگان زن مجلس دهم از خانواده شهدا و ایثارگران بوده، به این نکته تأکید کردند فارغ از تنش‌هایی که آمریکا ایجاد کرده با دست پنهان به دنبال ناامن کردن منطقه است، اما رشادت‌های دو شهید سردار شهید قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس باعث برقراری امنیت در خاورمیانه و جهان اسلام شده است.

آنها به این نکته اشاره کردند که تاکنون خون شهدا تضمین کننده انقلاب اسلامی و نهضت مقاومت بوده و به این روش 40 سال انقلاب را پشت سر گذاشته ایم و بعد از این نیز تلفیق خون این دو شهید نهضت مقاومت را بیمه کرده و در پی آن وارد 40 سال دوم انقلاب شدیم.

اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی یادآور شدند که راه این دو شهید که اسوه وحدت بین مسلمانان جهان هستند ادامه خواهد داشت ضمن این که این جنایت نشان داد آمریکا برای تأمین منافع خود از هیچ اقدام تروریستی و جنایتکارانه‌ای فروگذار نیست.

 دختر شهید ابومهدی المهندس نیز با تأکید بر اینکه برخی به دنبال ایجاد تفرقه در منطقه هستند اما این اتفاق نشان داد که اتحاد بین آنها به هیچ وجه قابل تفکیک و از هم گسستنی نیست، افزود: هم اکنون باید در ادامه راه این دو شهید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که محور مقاومت بیش از پیش تقویت شود چرا که این خطی است که باعث ایجاد اتحاد بین مسلمانان جهان شده است.

دختر شهید ابومهدی المهندس یادآور شد: پدرم و سردار شهید قاسم سلیمانی مظهر اتحاد و وحدت بودند کما اینکه در کنار یکدیگر به فیض شهادت نائل شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.