مجید ارجونی گفت: به منظور حضور پرشور دوستداران نظام و عاشقان شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در مراسم خاکسپاری، تعداد ۳ رام قطار فوق العاده از تهران و یزد (علاوه بر دورام قطار برنامه ای) در مجموع ۵ رام قطار به قطارهای کرمان در روز دوشنبه اضافه شد.

وی افزود: یک رام قطار از تهران به کرمان با ظرفیت ۴۸۰ نفر در روز دوشنبه ۱۶ دی ساعت ۱۵ حرکت می کند و در ساعت ۵ بامداد سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می شود.

وی ادامه داد: یک رام قطار از تهران به کرمان با ظرفیت ۵۴۰ نفر در روز دوشنبه ۱۶ دی ساعت ۱۸ حرکت می کند و در ساعت ۸ صبح سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می شود.

مدیرکل راه آهن کرمان ابراز کرد: یک رام قطار از یزد به کرمان حرکت می کند و در ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می شود.

وی افزود: یک رام قطار طبق برنامه عادی راه آهن از تهران به کرمان حرکت می کند و در ساعت ۷ صبح سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می شود.

وی تصریح کرد: همچنین یک رام قطار طبق برنامه عادی راه آهن از تهران به کرمان حرکت می کند و در ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می شود.

ارجونی تاکید کرد: برگشت قطارها به ترتیب در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به مقصد یزد، ۱۸ و۵۰ دقیقه به مقصد تهران و ۲۰ و ۵۰ دقیقه به مقصد تهران خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.