احمد علیرمضانی صبح دوشنبه در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده امشب بعد از تشییع در قم وارد کرمان خواهد شد.

وی افزود: امشب یقینا برنامه وداع با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید پورجعفری و احیا در مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان برگزار می شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تشییع سپهبد سلیمانی در کرمان با بیان این که تدفین پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان و کنار قبر شهید یوسف‌الهی خواهد بود، گفت: مراسم تشییع ۷ و ۳۰ دقیقه صبح سه شنبه از میدان آزادی آغاز می‌شود که یک ساعت و نیم به طور می‌انجامد و در ساعت ۹ پیکر مطهر به سمت گلزار شهدا تشییع می‌شود.

علیرمضانی تصریح کرد: سخنران این مراسم سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران خواهد بود ضمن این که تمهیدات لازم برای اجرای این مراسم اتخاذ شده است.

وی با اشاره به اینکه مراسم سردار باید محور وحدت باشد، گفت: شهادت سردار سلیمانی باعث ایجاد وحدت بین جهان اسلام و گروه‌های جهادی می شود.

علیرمضانی گفت: طبق تمهیداتی که برای برگزاری هرچه بهتر مراسم تشییع اندیشیده شده امروز ظهر از ساعت ۱۲ محدوده میدان آزادی به دلیل آماده سازی مراسم بسته می‌شود.

وی یادآور شد: مراسم پر فیض دعای ندبه قرار است این هفته از کرمان پخش شود که مداح این مراسم میثم مطیعی و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام پناهیان خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.