اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز (سه‌شنبه) در جریان سفر به استان کرمان برای وداع با پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در دیدار با خانواده این سردار بزرگ اسلام، ضمن تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده و نزدیکان این شهید اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی اتفاقی بسیار بزرگ بود و حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر این سردار بزرگ نیز بیانگر عظمت این اتفاق است.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه حاج قاسم لیاقت چنین شهادتی را داشت، افزود: حاج قاسم سلیمانی به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید و این شهادت حق و لیاقت او بود.

جهانگیری حاج قاسم سلیمانی را برادری بسیار عزیز و پشتوانه و تکیه گاهی برای مردم و مسئولین کشور توصیف کرد و گفت: خداوند مهر و محبت حاج قاسم را در دل مردم ایران و کشورهای منطقه قرار داده بود و مردم نیز قدردان خدمات او هستند چرا که می دیدند که حاج قاسم با اخلاص تمام زندگی خود را وقف خدمت و دفاع از مردم، نظام و کشور کرده است.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در دوران حیات خود در حل بسیاری از مشکلات کشور راهگشا بود تصریح کرد: شهادت او نیز بسیاری از مشکلات و گره‌های کشور را گشود و گویی که خداوند همه عنایات خود را در وجود این سردار قرار داده بود.

در این دیدار خانواده حاج قاسم سلیمانی از حضور معاون اول رییس جمهور در مراسم تشییع و تدفین قدردانی کردند و همسر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز با بیان اینکه شهادت آرزوی دیرینه حاج قاسم بود گفت: حاج قاسم سلیمانی علاوه بر بعد نظامی، انسانی بسیار مهربان و عاطفی بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.