غلامعلی حداد عادل عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز در نشست راهبردهای تشکیل مجلس انقلابی که با حضور بانوان عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد، اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در امور داخلی و هم مسائل منطقه خواهد بود و بعدها کسانی که تاریخ این دوران را می‌نویسند به جمعه ۱۳دیماه ۹۸ به عنوان یک نقطه عطف اشاره خواهند کرد.

وی افزود: آمریکا برای حفظ امنیت اسراییل، داعش را ایجاد کرد تا به نام اسلام مسلمانان را بکشد و نیروهای مسلمانان را به جان خود بیاندازد.

حداد عادل با تاکید بر اینکه نمی‌توان تصور کرد که این جوش و خروش و حضور مردم از کجا پیدا شده است، گفت: در ۴۱سال گذشته هیچگاه شاهد این خیزش سراسری نبوده‌ایم و در بعضی شهرها که مسیر تشییع شهدا نبوده مردم بیش از یک بار به خیابان‌ها آمده‌اند و گویی یک ایران آغوش شده تا این فرزند برومند ایران را در آغوش بگیرد و ایران همصدا شده تا به آمریکا نه بگوید.

وی افزود: قاسم سلیمانی یک نتیجه انقلاب اسلامی و امام راحل است که در جبهه‌های جنگ به فرماندهی رسیده و در دوران رهبر معظم انقلاب با فرماندهی سپاه قدس آرمان‌های مردم را محقق کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.