امروز در بازار خودرو هر تیبا صندوق دار با افزایش نیم میلیونی، ۶۴ میلیون تومان فروخته شد. تیبا دو نیز با افزایشی مشابه به ۶۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. ساینا بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۶۹ میلیون تومان ماند. این میان کوبیک دنده‌ای برخلاف دیگر خودروهای سایپا حدود یک میلیون تومان ارزان شد و به قیمت ۷۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به دست متقاضیان رسید. 

 در این میان هر سمند ال ایکس با افزایش ۳۰۰ هزار تومانی با نرخ ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار عرضه شد. پژو ۴۰۵ جی ال ایکس نیز در ادامه روند قبلی خود با افزایش یک میلیون تومانی فایل شد و با قیمت ۸۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد. این میان جی ال ایکس دوگانه سوز با افزایش قیمت سه میلیون تومانی به ۱۰۳ میلیون رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار امروز ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۹۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. پژو ۲۰۶ صندوق‌دار پا را فراتر گذشته و حدود یک میلیون تومان گران شده. قیمت روز پژو ۲۰۶ صندوق‌دار در حال حاضر ۱۱۸ میلیون تومان است. در این بین پژو ۲۰۶ تیپ ۵ تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده و در بازار با نرخ ۱۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.  

امروز پژو پارس بر خلاف روند کلی بازار حرکت کرد و کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد.قیمت روز پژو پارس در حال حاضر ۱۰۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. رانا هم امروز از روند افزایش قیمت محصولات ایران خودرو پیروی نمی‌کند و همچنان روی نرخ ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متوقف شده است. دانگ‌فنگ وضعیت مشابهی دارد و بدون تغییر نسبت به روز گذشته در بازار ۱۶۳ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.  

انواع مدل‌های دنا امروز بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده‌اند. دنا معمولی در بازار دو میلیون تومان گران شده و به ۱۳۴ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس پا را فراتر گذاشته و با افزایش قیمت سه میلیونی به استقبال مشتریانش آمده. امروز دنا پلاس تیپ ۱ در بازار ۱۵۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. موج افزایش قیمت در بازار خودرو دنا پلاس توربو را سه میلیون تومان دیگر گران کرده و به ۱۸۷ میلیون تومان رسانده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.