محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتقام سخت ایران از آمریکا و حمله به پایگاه عین الاسد عراق که نظامیان آمریکایی در آن مستقر بودند، بیان کرد: این اقدام نشان داد علی رغم هیاهوی آمریکایی ها، سپاه پاسداران مقتدرانه عملیات های خود را پیش می برد و حاکی از قدرت نظامی بازدارنده ایران است.

وی در ادامه اظهار کرد: این عملیاتی که انجام شد تازه شروع کار بود و قطعا عملیات ما محدود به این حمله نخواهد بود. سپاه پاسداران اعلام کرده است هر پایگاهی که در منطقه از آن علیه جمهوری اسلامی حمله نظامی انجام شود، در تیررس جمهوری اسلامی است.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به کشورهای منطقه هشدار می دهیم که وارد بازی آمریکایی ها نشوند وگرنه ایران مقتدرانه عکس العمل نشان خواهد داد. امروز همه پایگاه های آمریکایی در منطقه باید احساس خطر کنند و این موضوع شروعی برای اخراج آمریکایی ها از منطقه است.

رضایی در پایان تاکید کرد: این ماجرا به خروج نظامیان آمریکا از منطقه ختم خواهد شد و پایگاه های آمریکایی در منطقه از این پس بدون هراس نخواهند بود. مادامی که نیروهای آمریکایی در منطقه حضور دارند در تیررس موشک های ایرانی بوده و باید احساس خطر کنند. ایران هیچ تجاوزی را بی پاسخ نمی گذارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.