سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه استان تهران امروز در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ری با بیان اینکه باید هم آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی از حاج قاسم عصبانی باشند، گفت: سردار سلیمانی در طول ۲۰ سال گذشته اجازه نداد استکبار جهانی در منطقه طعم پیروزی را بچشد و همواره برنامه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

وی با بیان به اینکه با شنیدن اسم سردار سلیمانی لرزه به تن استکبار می‌افتاد، گفت: حاج قاسم خواب را از چشمان آنها ربوده بود.

این مقام مسئول با اشاره به استقبال بی نظیر مردم ایران و عراق از پیکر شهید سلیمانی و یارانش، اظهار کرد: امروز آمریکا متوجه شده که شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل به پایان عمر خود نزدیک می‌شوند، تصریح کرد: شهادت، پایان حاج قاسم نیست، ذره ذره پیکر ارباً اربای او تبدیل به لشکرهای مقاومت در سطح منطقه خواهد شد.

فرمانده سپاه استان تهران مطرح کرد: امروز صبح دقیقاً در همان ساعتی که شیطان بزرگ، بزرگترین اشتباهش را مرتکب شدند، بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق به آتش کشیده شد، هرچند که این فقط یک سیلی بود و انتقام هنوز پابرجاست.

وی با اظهار اینکه آنها از این کار ناجوانمردانه به شدت پشیمان هستند، افزود: با ریخته شدن خون سردار دلها، لحظه به لحظه بر محبوبیت و عشق مردم به او افزوده و بر تنفر دنیا از آمریکا و اسرائیل افزون خواهد شد و این تنفر استکبار را به پایان خواهد رساند.

سردار حسن زاده عنوان کرد: حاج قاسم نماد جهانی مکتب امام خمینی(ره)، نماد تفکر مقام معظم رهبری، نماد برجسته مقاومت و ایستادگی و در کل بزرگترین اسطوره برای مبارزه با استکبار و ظلم است، نام شهید سلیمانی یکی از برجسته‌ترین و پرآموزه‌ترین نام‌ها است.

وی با تبریک به روح پر فتوح شهید سلیمانی، گفت: چه شأنی بالاتر از اینکه امروز مقام معظم رهبری بفرمایند در مقابل این شهید شجاع سر تعظیم فرود می‌آورم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) ادامه داد: امروز باید از شهید سلیمانی درس لباس رزم و جهاد بر تن داشتن، چگونه زیستن، سرباز ولایت بودن و شجاعت و تدبیر را آموخت که در همین راستا رهبر معظم انقلاب شجاعت و شهامت حاج قاسم را در گرو اخلاص او عنوان کردند.

وی در پایان با ابراز اینکه امروز با تأسی از الگوی ماندگار حاج قاسم همه با هم قول خواهیم داد که راه مقاومت را ادامه خواهیم و انتقام خون شهدای مقاومت را می‌گیریم، گفت: به زودی همه جهانیان شاهد نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.