"مارک تالو" سردبیر نشریه اکسپرس در گفت و گو با سی. ان. ان گفت: نظق روز گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را باید با لفاظی های روزهای گذشته وی مقایسه کرد.

سردبیر نشریه اکسپرس ادامه داد: در واقع باید گفت که این سخنان ترامپ را باید تجدیدنظر در لفاظی های روزهای گذشته اش دانست و در این راستا تحلیل کرد. این سخنان ترامپ نه تنها تلاشی برای منتقل کردن این پیام به ایران بود که آمریکا به دنبال تشدید تنشها به صورت نظامی نیست بلکه ترامپ می خواست این پیام را به مردم آمریکا نیز منتقل کند.

علاوه بر ایران، اعضای مجلس نمایندگان آمریکا نیز از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه نیز این پیام را به خوبی دریافت کردند.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک پانزده فروند موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی ده ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.