این اتفاق بهانه ای شد برای کنایه سنگین همتی به برخی از صرافانی کحه به بهانه بارش برف و باران در این نشست حضور نیافته بودند . هکتی با لحنی خاص گفت: به ظنرم نیامده اند و مانده اند تا ارزهایی که روی دستشان باد کرده را رد کنند .

همتی امروز سخنان مهمی درباره وضعیت بازار راز به زبان اورد و اطمینان داد قیمت ها در بازار واقعی نیست و ریزش قیمت ها همچنان ادامه خواهد داشت .

 وی البته توصیه هایی خاص نیز به صرافان کرد و معامله گران را از خرید و فروش بلند مدت بر حذر داشت . رییس کل بانک مرکزی گفت: ثبات ‌و نرخ رشد اقتصادی برای ما اهمیت زیادی دارد و با توجه به اینکه ما قدرت، امکانات و همکاران خوبی مثل صرافان را داریم، مشکلی ایجاد نخواهد شد. صرافان‌ باید توجه داشته باشند که فروش بلند مدت ارز نداشته باشند زیرا ریسک دارد و ممکن است دارایی افراد مورد خطر قرار بگیرد.

رییس کل بانک‌مرکزی نیز به مردم تاکید کرد: افرادی که قصد فعالیت با صرافان، حتی صرافان مجاز را دارند باید اطمینان و ضمانت های لازم را داشته باشند و مبالغ هنگفت خود را در اختیار هر مجموعه نگذارند علی رغم اینکه از بانک مرکزی مجوز دارند. احساس من این است که فعالیت کانون جدی شده و من تقاضا دارم تا به گونه کار شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.