سردار علی شادمانی امشب در بزرگداشت شهید شاخص سال استان همدان «شهید سعید اسلامیان» و هفتمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه الطاف الهی نصیب مردان و زنان این ملت شده است اظهار کرد: استقامت، مقاومت و عدل در هر شرایطی مومن را مشمول الطاف الهی می‌کند و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری ما را به مقاومت استقامت دعوت می‌کند.

وی با بیان اینکه مقاومت و استقامت جوهر جهاد و جبهه است افزود: استقامت خانواده شهدا و مردم است که خداوند به این ملت لطف کرده و در همه سختی‌ها به سمت اهداف عالیه هدایتی معجزه آسا می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه در جبهه سرتیپ، سرهنگ و سردار مطرح نیست یادی از شهید اسلامیان کرد و تصریح کرد: در جبهه‌های دفاع مقدس این شهید بزرگوار را آقا سعید یا حاج سعید صدا می‌کردیم.

وی با بیان اینکه آقا سعید علمدار ما بود ادامه داد: آن زمان که فرماندهان در فشار بودند به آقا سعید روی می‌آوردند.

شادمانی با اشاره به اینکه شهید اسلامیان با همه رزمندگان با مهربان و عطوفت رفتار می‌کرد و همه را در صحنه‌های سخت جنگ راهبری می‌کرد خاطرنشان کرد: تیم این شهید والامقام تیپ انصارالحسین(ع) را تشکیل داد و در حوزه شناسایی افراد شاخصی را تربیت کرد و خودش دستاوردهای بسیار به دست آورد.

وی با بیان اینکه شهیداسلامیان محور ایلام را تحویل گرفت و تیپ انصارالحسین(ع) متولد شد گفت: هفت ماه در جبهه ایلام بودیم تا دشمن را به این نقطه معطوف کنیم و نیروهای ما بتوانند عملیات فتح‌المبین را انجام دهند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه وقتی شهید علی چیت‌سازیان در محاصره قرار گرفت توسط شهید اسلامیان نجات یافت اظهار کرد: حاج‌سعید اسلامیان قهرمان جبهه‌ها و مصداق بارز صبر بود.

وی با بیان اینکه دلمان برای آن حماسه‌ها تنگ است افزود: آقاسعید بلد بود با کرد‌ها، فارس‌ها، بسیج، ژاندارمری و ارتش کار کند و در این راه همیشه موفق بود.

شادمانی با اشاره به اینکه در وجود شهید سعیداسلامیان در سخت‌ترین شرایط ترسی ندیدم تصریح کرد: شهدای بزرگ خطه همدان خستگی را خسته کردند.

وی در ادامه به شهادت سپهبد سلیمانی پرداخت و با محکومیت این اقدام تروریستی خاطرنشان کرد: فکر نکنید که ترامپ احمق فقط از موشک‌های ایران ترسید، او از قدم‌های استوار مردم هم به لرزه افتاد، مردمی که در صحنه حاضر شدند و دشمن را متزلزل ساختند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با تأکید بر اینکه در صحنه بودن و ولایتمداری مردم بود که دشمن را ترساند گفت: دشمن بسیار هزینه کرد تا مردم را از نظام و انقلاب جدا کند اما ناکام ماند، ملت بزرگ ایران فولادین به میدان آمدند و دشمن را متزلزل کردند.

وی با اشاره به اینکه زنان، مردان و جوانان این ملت با اراده‌ای قوی بر دشمن نهیب زدند افزود: دشمن می‌داند که انقلاب اسلامی حاصل رشد فکری ملت است و حادثه‌ای نیست که عده‌ای برای به دست آوردن قدرت علیه گروه دیگری قیام کنند.

شادمانی با بیان اینکه ایران اسلامی هیمنه دشمن را درهم شکسته است تصریح کرد: ما دشمنی را بر زمین زدیم که قدرتمندترین ارتش دنیاست.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین ارتش از نظر کمی و کیفی در اختیار آمریکاست ادامه داد: اقتصاد دنیا در دست این دشمن است و روسای دیگر کشورها واسطه او هستند و نقش‌آفرینی می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه دشمن با این قدرت و هزینه ۷ تریلیون دلار با ما دشمنی می‌کند خاطرنشان کرد: خداوند متعال به ما کمک کرده و قدرتی به ما داده که آمریکا را به زانو در آورده است.

وی با اشاره به قدرت بالای نظامی ایران از یک سو و وجود مردمی غیور و ولایتمدار از سوی دیگر گفت: دشمن ابتدا جنگ را انتخاب کرد اما در این زمینه ناتوان و ناکام ماند، به همین دلیل عصبانی شده و در شرایط جهنمی قرار گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه ترامپ بر اساس مشاوره اشتباه رژیم صهیونیستی قدرتش را کنار گذاشت و عمل تروریستی را برگزید افزود: اقدام آمریکا از نظر نظامی نه تنها ارزشی ندارد که بسیار نیز مورد نکوهش قرار گرفت، چراکه دست به ترور زده آن هم در شرایطی که آن فرد به دعوت رسمی کشوری دیگر برای مشاوره رفته است.

وی با بیان اینکه به همین خاطر می‌بینیم که افکار عمومی جهان آمریکا را محکوم کرده است تصربح کرد: دشمن نه با ایران اسلامی و نه با جبهه مقاومت نمی‌تواند مقابله کند.

شادمانی با اشاره به اینکه جبهه مقاومت رهبری بزرگ چون امام خامنه‌ای دارد ادامه داد: امام خمینی(ره) پس از معصومان در تاریخ مانند ندارد و پس از او نیز فردی از همان جنس عَلَم را به دست گرفته و راه را به خوبی ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه با شهادت حاج قاسم در داخل کشور خیزش بزرگی صورت گرفت و جامعه شاداب شد به طوری که رنگ و بوی مقاومت را چشیدیم خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در همه کشورها به دنبال انتقام فرمانده میانی خود است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم‌الانبیاء با تأکید بر اینکه دشمن باید از منطقه برود وگرنه تابوت پشت تابوت به آمریکا خواهد رفت گفت: آمریکا با وجودی که رادار و سامانه قوی دارد، اما متوجه موشک‌های ما نشد، آن هم در پایگاهی که چنان برای دشمن اهمیت دارد که رئیس جمهور آمریکا و هر مقامی می‌آید وارد این پایگاه می‌شوند.

وی با بیان اینکه راه مقاومت ادامه دارد تأکید کرد: این موضوع را تأکید می‌کنیم که در نهایت آمریکا باید از منطقه برود تا آرامش و آسایش در منطقه حکمفرما شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز با بیان اینکه اگر کسی برای خدا کار کند مردم قدر او را به خوبی می‌دانند اظهار کرد: تجمع بزرگ مردمی در بزرگداشت شهادت سردارسلیمانی در میدان امام(ره) نشان دهنده این اصل بزرگ است.

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه از سال ۹۱، شهدایی را به عنوان شهید شاخص سال انتخاب شدند افزود: در سال ۹۸ نیز شهید اسلامیان به عنوان شهید شاخص انتخاب شدند.

در این مراسم همسر شهید سعید اسلامیان به بیان خاطراتی از سردار شهید پرداخت و از تمبر و مستند شهید سعید اسلامیان رونمایی است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.