در این شماره نشریه خط حزب الله، مطلبی با عنوان «مختصات حمله موشکی ایران به بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا» منتشر شده است که در ادامه می‌خوانید: 

پایگاه عین االسد در اواخر سال ۱۹۸۰ میلادی، در غرب استان الانبار عراق احداث شد که پس از سقوط صدام، به دست ائتلاف آمریکایی افتاد. از قابلیت‌های ویژه این پایگاه، باندی به طول ۴۰۰۰ متر است که قابلیت نشست و برخاست جنگنده را دارد. به گفته آمریکایی‌ها این پایگاه، «پایتخت ایالات متحده در عراق» است و معمولا در مواقعی که مسئولان آمریکایی بدون خبر قبلی از مقامات عراق به این کشور سفر می‌کنند، به این پایگاه می‌آیند. گفته می‌شود حدود ۲۰۰۰ نظامی آمریکایی در این پایگاه مستقر هستند.

پایگاه عین‌الاسد ویژگی‌های متعددی دارد که آن را برای مقامات آمریکایی مهم می‌کند: اول آنکه آمریکایی‌ها به عین‌الاسد به عنوان یک پایگاه برای حمایت نظامی از رژیم صهیونیستی در مقابل حمله احتمالی ایران و محــور مقاومت نگاه می‌کنند.

دوم اینکه ایــن پایگاه دارای مجموعه رادارهای نظامی پیشرفته اســت که برد آن تا شــرقی‌ترین نقاط ایران و تا غربی‌ترین نقاط رژیم صهیونیستی می‌رسد و در این حمله، این تجهیزات نابود شدند.

سوم اینکه این پایگاه، بزرگترین مرکز نگهداری و استفاده از تسلیحات و ابزارهای نظامی هوایی از جمله جنگنده‌ها، هلیکوپترها و پهپادهای پیشرفته آمریکایی است.

چهارم هم اینکه گفته می‌شود همین پایگاه بود که در ترور شهید حاج قاسم سلیمانی دخالت داشته است.

طبق اعلام منابع آگاه داخلی، تعداد کشته‌های آمریکایی در این حمله، از مرز ۸۰ نفر فراتر رفته است. در بخشی از بیانیه روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این باره چنین آمده است: به شیطان بزرگ، رژیم سفاک و مستکبر آمریکا هشدار می‌دهیم هر شرارت مجدد و تجاوز یا تحرک دیگر با پاسخ دردناک‌تر و کوبنده‌تری مواجه خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.