فیلم جنگی «۱۹۱۷» ساخته سم مندس به عنوان بهترین فیلم از سوی سومین دوره جوایز انجمن منتقدان هالیوود انتخاب شد.

اعضای انجمن منتقدان هالیوود دیروز ۱۰ ژانویه (پنجشنبه ۱۹ دی) فیلم سم مندس را که به عنوان بهترین فیلم گلدن گلوب انتخاب شده بود به عنوان بهترین فیلم خود برگزیدند. این فیلم همچنین جایزه بهترین فیلم جنگی / اکشن، بهترین فیلمبرداری برای راجر دیکینز و بهترین تدوین را برای لی اسمیت دریافت کرد و در مجموع با دریافت ۴ جایزه بیشترین جوایز این انجمن را از آن خود کرد.

در عین حال «بوک اسمارت» ساخته اولیویا وایلد ۳ جایزه به خانه برد که شامل بهترین کارگردان زن برای وایلد، بهترین بازی یک بازیگر زن ۲۳ ساله یا زیر این سن برای کاتلین دوِر و بهترین فیلم کمدی / موزیکال به طور مشترک با «راکت‌من» بود.

خواکین فینیکس بار دیگر موفقیت گلدن گلوب را تکرار کرد و جایزه بهترین بازیگر مرد را برد. لوپیتا نیونگو برای «ما» بهترین بازیگر زن شد. جو پشی جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را برای «ایرلندی» دریافت کرد و جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل هم به جنیفر لوپز برای «شیادان» رسید.

نوآ بامباک نیز برای ساخت «داستان ازدواج» به عنوان بهترین کارگردان انتخاب شد.

این منتقدان جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را به تایکا وایتیتی برای «جوجو خرگوش» و جایزه بهترین فیلمنامه اوریجینال را به هان جین-وون و بونگ جون هو برای «پارازیت» دادند.

«چاقوها بیرون» نیز به عنوان بهترین گروه بازیگران انتخاب شد.

انجمن منتقدان هالیوود که پیشتر به عنوان جامعه منتقدان آنلاین فیلم لس‌آنجلس فعالیت می‌کرد جمعی متنوع از منتقدان متخصص و دوستداران سینما و تلویزیون است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.