به گزارش تارنمای هیل، سناتورها و مقامات نظامی آمریکا از نبود تعریف و قانون جنگ سایبری در زمان‌های بحرانی انتقاد کرده و خواهان تصمیمات قضایی و عملی در مورد چگونگی پاسخگویی بهتر به این نوع از حملات شدند.  

ران جانسون سناتور جمهوریخواه از ایالت ویسکانسین و رییس کمیته امنیت داخلی سنا گفت: ما هرگز از مسیر تعیین قوانین حملات سایبری عقب نشینی نخواهیم کرد.  

سناتور گری پیترز از میشیگان و عضو کمیته ارشد دموکرات‌ها به خبرنگاران افزود: این مساله‌ای (حملات سایبری) است که نیاز به توجه بیشتری دارد زیرا این نوع حملات روبه گسترش است.   

پیترز افزود: ما به احتمال زیاد باید شاهد این حملات از طرف ایران باشیم، در همین رابطه در آینده قصد داریم حملات سایبری را به عنوان یکی از اصلی‌ترین حوزه‌های جنگ پیش رو تعریف کنیم. 

وزارت امنیت داخلی آمریکا و پلیس اف بی‌آی به تازگی یک بولتن برای اجرای قانون حملات سایبری منتشر و نمایندگان را از تهدید این نوع حملات مطلع کرد.  

ریچارد بلومنتال عضو کمیته خدمات مسلح سنا به تارنمای هیل گفت: پنتاگون باید مسئول تعیین سطح حملات سایبری به کشور باشد.  

جامعه اطلاعاتی ایالات متحده مدت‌ها است که در مورد توانایی ایران در هدف قرار دادن آمریکا از طریق حملات سایبری اطلاع رسانی کرده‌است.  

در جدیدترین گزارش تهدیدات در سراسر جهان تالیف شده توسط "دانیل کاتس" مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا آمده است که ایران قادر به ایجاد اثرات مخرب موضعی و موقت مانند ایجاد اختلال در شبکه‌های شرکت‌های بزرگ برای چند روز تا هفته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.