سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل و آبگرفتگی در استان‌هایی از جمله سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی، شاهد طغیان رودخانه‌ها و مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی این استان ها هستیم.

 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس با بیان اینکه نیروهای پلیس راه و پلیس راه استان در آماده باش کامل هستند گفت: تا عادی شدن وضعیت در این استان‌ها آماده‌باش ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه قطعا برخی از محورهای مواصلاتی این استان‌ها بر اثر سیلاب تخریب شده‌اند گفت: اما در حال حاضر به علت وجود آبگرفتگی که وجود دارد نمی‌توان آمار دقیقی از محورهای تخریب شده اعلام کرد.

سرهنگ رحمانی در ادامه با تاکید بر اینکه تا کنون به علت بارش ها و طغیان، حادثه ترافیکی و سانحه جاده ‌ای رخ نداده است گفت: پلیس راهور از مردم درخواست می‌کند که اگر قصد کمک دارند از طریق نیروهای امدادی اقدام کنند و به صورت شخصی برای کمک‌رسانی به این استان‌ها مراجعه نکنند چرا که مسیرها بسته شده است.

بر اساس اعلام رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اسامی محورهای مسدود شده در سه استان به شرح زیر است.

-استان هرمزگان:

محورهای ارمک-پارسیان، لنگه –خمیر و جاسک-چابهار به علت بارش باران و طغیان رودخانه‌های محلی

 

-استان سیستان و بلوچستان:

محور های نیکشهر-بنت، فنوج به کتیج و رمشک، دلگان-ذهکلوت، دلگان – جلگه، جلگه – ایرانشهر، اسپکه – چانف، کنارک – زرآباد – جاسک، ایرانشهر – خیرآباد، نیک شهر – قصرقند و دامن-ایرندگان  به علت بارش باران و طغیان رودخانه های محلی

-استان خراسان جنوبی:

محورهای روستایی زیرکوه-آبیز و زیرکوه-زهان

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.