یحیی‌ گل‌محمدی بعد از عقد قرارداد یک سال و نیمه با پرسپولیس درباره اینکه وزرا برای رضایتنامه او اقدام کرده‌اند و همچنین باشگاه پرسپولیس متحمل ۵ میلیارد هزینه بابت رضایتنامه‌اش شده، عنوان کرد: اینکه چه کسی با مدیریت باشگاه شهر خودرو تماس گرفته اطلاع ندارم. تاکید می‌کنم انتقالی که بین دو باشگاه اتفاق افتاد بدون هیچ مشکل و حاشیه‌ای انجام و منافع هر دو باشگاه خیلی خوب تامین شد. من باعث افتخارم است که بعد از ۷ سال به پرسپولیس دوباره برگشتم. در این چند روز می‌دانم که هواداران پرسپولیس خیلی اذیت شدند که باشگاه به نوعی بلاتکلیف بود، اما خدا را شکر با تعامل خوبی که بین دو باشگاه پرسپولیس و شهر خودرو انجام شد انتقال خوبی را شاهد بودیم.

وی راجع به گلایه هواداران شهر خودرو از اینکه او تیمش را رها کرد و رفت، اظهار داشت: به هواداران شهر خودرو حق می‌دهم اما در فوتبال حرفه‌ای خیلی اتفاقات ممکن است رخ دهد. در فوتبال حرفه‌ای موضوعی که خیلی اهمیت دارد این است که منافع باشگاه‌ها باید در نظر گرفته شود. شک نکنید در این انتقال منافع شهر خودرو هم در نظر گرفته شد و آنها راضی بودند که این انتقال صورت گرفت. من یکسال و نیم خیلی خوب را در مشهد گذراندم. روزهای خوب و بد زیادی را تجربه کردیم. شهر خودرو بازیکنان خیلی خوبی دارد که کمک کردند ما به جایگاه خوبی در فصل گذشته دست پیدا کنیم.

سرمربی جدید پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه شد که او پرسپولیس را به تیم ملی ترجیح داد در حالی که شانس زیادی برای هدایت ملی‌پوشان داشت، تصریح کرد: سرمربیگری تیم ملی برای من زود بود و این فرصت وجود دارد  تا در آینده دوباره کاندیدای سرمربیگری تیم ملی باشم.  حضور در پرسپولیس نمی‌گویم بیشتر از تیم ملی اما کمتر از تیم ملی ارزش ندارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.