محمد سهرابی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط یاد شده، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی یک و ۲ همدان تعطیل اعلام شد.

وی اضافه کرد: همچنین مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی بهار و لالجین، کبودراهنگ و گل تپه، رزن، درگزین و سردرود، فامنین و قهاوند در نوبت صبح فردا ۲۴ دی تعطیل است.

سهرابی خاطرنشان کرد: این تصمیم به منظور پیشگیری از هرگونه آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان با توجه به لغزندگی سطح معابر و برودت هوا اتخاذ شد.

رییس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش همدان از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس با سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار کنند.

همچنین امتحانات نوبت صبح دانشگاه آزاد اسلامی همدان فردا سه شنبه با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان اعلام کرد: تمامی امتحانات رشته های زیرمجموعه دانشگاه آزاد اسلامی همدان فردا به علت ریزش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح جاده ها با تاخیر یک ساعته شروع می شود.

هواشناسی همدان اعلام کرد؛ به دنبال فعالیت یک موج ضعیف بارشی در آسمان همدان، ریزش پراکنده برف در برخی از نقاط این استان تا فردا /سه‌شنبه/ ادامه دارد.

بر اثر فعالیت این موج تا روز پنجشنبه دمای بیشتر نقاط استان بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد و دمای کمینه نقاط مختلف استان نیز چهار تا ۶ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.  

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.