"حاج حسین سلیمانی" امروز سه شنبه در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای مقاومت در مصلی امام علی علیه السلام شهر کرمان اظهار کرد: از طرف بازماندگان حاج قاسم از محبت بی بدیل مردم ایران و استان کرمان که در مراسم تشییع و تدفین سردار سلیمانی حماسه تاریخی آفریدند از صمیم قلب تشکر می کنم.

وی افزود: از مردمی که درب منازل خود را به روی میهمانان سردار باز گذاشته و پذیرایی کردند، تشکر می کنم.

سلیمانی با تشکر از مسوولان، برگزارکنندگان مراسم، نیروهای نظامی و انتظامی و همرزمان شهیدحاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: از خادمین حرم امام حسین علیه السلام، جمعی از سادات و سران عشایر کربلا و مجاهدان مقاوم حشد الشعبی که در مراسم امروز حضور یافتند، قدردانی می کنم و از شما عشایر باغیرت می خواهیم انتقام خون این شهیدان را از امریکای جنایتکار بگیرید.

برادر سردار سلیمانی با ابراز تاثر از واقعه دردناک روز تشییع شهدای مقاومت در کرمان بیان کرد: به خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت می گوییم و غفران و رحمت الهی را برای رفتگان خواستاریم.

وی افزود: از استاندار کرمان درخواست داریم نسبت به بازماندگان حادثه دیدگان توجه کنند تا بیش از این آسیب نبینند.

مراسم هفتمین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار حسین پورجعفری بعداز ظهر امروز با حضور خانواده این دو شهید بزرگوار، وزیر اطلاعات، مسوولان کشوی و استانی، خانواده معظم شهداء، اقشار مختلف مردم و تعدادی از خادمان حرم حسینی و سادات و عشایر کربلا برگزار شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.