حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم صدیقی در مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی و همرزمانش که سه شنبه شب در مسجد اعظم امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار شد افزود: شهید سلیمانی فرد سیاسی نبود و هرگز دنبال مطرح شدن نرفت و فقط برای رضای خدا کار کرد و خداوند به این افراد به غیر حساب ،پاداش می‌دهد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی مصداق هو الاول و الاخر و الظاهر و الباطن بود که همه کارهای او برای رضای خدا بود.

امام جمعه موقت تهران اظهارداشت: شهید سلیمانی هدایتگر و مغز متفکر جبهه انقلاب بود که همه جبهه‌های  مقاومت را به یکدیگر گره زده بود و مقاومت را جهانی کرد.

صدیقی با اشاره به درگذشت تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع جنازه شهید سلیمانی در کرمان گفت: افرادی که در مراسم تشییع ایشان مرحوم شدند مصداق آیه و من یخرج مهاجر الی الله هستند و چون برای تجلیل از شهید آمده بودند ان شاءالله با حاج قاسم محشور می‌شوند و هر کسی در تشییع این شهید عزیز شرکت کرده، خداوند در زمره این شهید محاسبه خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین ابراز داشت: این حادثه بسیار سخت بود و برای سپاهیان جهاد اصغر بود چون عذرخواهی کردن و خود شکستن کار افرادی است که خودساخته هستند و سپاه همواره حافظ کشور بوده و در همه صحنه‌ها یاری رسان ملت بوده و هست.

صدیقی ادامه داد: عده‌ای این حادثه را بهانه کرده و تجمعاتی داشتند که به فضل خداوند خون شهیدان همواره حافظ این انقلاب بوده و هست.

وی افزود: یکی از درگذشتگان این هواپیما متعلق به استان یزد و خانواده  وی  از ایثارگران است و دارالمومنین یزد همواره به همراهی و حمایت اقشار مختلف مردم دارالعباده مفتخر بوده و ما باید حافظ ولایت باشیم و از خانواده این مرحوم کمال تشکر را داریم.

در پایان این مراسم مداحی و قرائت دعا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.