مشاور امنیت ملی آمریکا پاسخ این پرسش را در قالب بازگویی آرزوهای خود داد. اوبراین در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز اظهار داشت: تحریم‌ها و اعتراضات اخیر مردم(!؟) ایران را مجبور به بازگشت به میز مذاکرات می‌کند.

وی افزود: هر چند ایران همچنان به رفتارهای خصمانه خود ادامه می‌دهد اما دولت ترامپ اقتصاد آنان را فلج کرده است.

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: من فکر می‌کنم کمپین فشار حداکثری ترامپ در حال کار کردن است و ایران برای رهایی چاره‌ای جز بازگشت به میز مذاکرات ندارد.

اوبراین همچنین گفت: آنچه باعث مذاکره آن‌ها خواهد شد، فشار بر اقتصاد است و وقتی کسانی با حضور در خیابان‌ها شعارهایی ضد رژیم سر می‌دهند به این معنا است که فشار حداکثری پاسخ مثبت داده است.(!)

در همین حال جونیور فرزند ارشد ترامپ ضمن ذوق‌زدگی و انتشار چند تصویر مربوط به حمله چند نفر از اوباش و پادوهای ضد انقلاب به تصاویر شهید سلیمانی در توییتر نوشت: به نظر می‌رسد این تصاویر و متفاوت از داستان‌هایی است که بارها و بارها در رسانه‌ها دیده و شنیده‌ایم که مردم ایران چگونه او (سلیمانی) را دوست دارند.

این فضاسازی‌های آرزواندیشانه و مستند به خباثت چند نفر مزدور وطن‌فروش، در حالی است که ملت بزرگ ایران در مراسم عظیم تشییع حاج قاسم سلیمانی، جواب بسیاری از یاوه‌گویی‌های دشمنان را داد و معرکه‌گیری چند وطن‌فروش در حمله و اهانت به شهید حاج قاسم سلیمانی، چیزی از ضربه بزرگی که ملت ایران و آن شهید والامقام به دشمن زدند، نمی‌کاهد.

این نکته هم گفتنی است که ملت ایران آخرین بار، ماهیت مذاکره و توافق با شیطان بزرگ را در ماجرای برجام تجربه کرد: واگذاری امتیازات متعدد، دریافت مشتی وعده نسیه،‌ و سرانجام زیرپا گذاشتن کل توافق از سوی غرب و اصرار به ادامه تعهدات از سوی ایران!!

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.