سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم" فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی، در تاریخ سوم دی ماه سال جاری در منطقه "گلشهر چابهار" بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، جوانی ۳۰ ساله توسط سرنشینان مسلح ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و پراید با تهدید سلاح گرم گروگان گرفته شده است.

سرهنگ کیخای مقدم تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پس از یک سری تحقیقات میدانی با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز و آدم ربایان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از اقدامات گسترده پلیس برای آزادسازی گروگان، آدم ربایان عرصه را بر خود تنگ دیده و روز گذشته فرد ربوده شده را در یکی از محلات حاشیه شهر "چابهار" رها و قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" با اشاره به اینکه علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات مالی آدم ربایان با فرد ربوده شده بوده، خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.