رسانه‌های کویتی و عربی زبان اعلام کرده‌اند که دیدار استقلال ایران و الکویت کویت در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده و به جای سه شنبه یکم بهمن، شنبه پنجم بهمن برگزار خواهد شد. (لینک خبر) روزنامه الانبا کویت هم اعلام کرده به خاطر شرایط ایران، این مسابقه احتمالاً به میزبان قطر برگزار می‌شود.

این در حالی است که تعویق بازی استقلال برنامه‌های فشرده لیگ برتر ایران را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد و پیش بینی‌های سازمان لیگ برای برگزاری بازی‌های معوقه و در نظر گرفتن اردوهای تیم ملی را بر هم خواهد زد.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص تعویق بازی استقلال و الکویت گفت: هنوز که چیزی به ما ابلاغ نشده است. اگر این موضوع به ما ابلاغ شود، آن‌را لحاظ خواهیم کرد.

مهدی درباره فشرده‌تر شدن برنامه‌های سازمان لیگ در صورت تعویق بازی استقلال در آسیا تاکید کرد: فعلاً هر اتفاقی که در ۱۰ سال گذشته نیفتاده بود، برای ما رخ می‌دهد. باید ابتدا شرایط را ببینیم و لحاظ کنیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان درباره احتمال ناتمام ماندن مسابقات لیگ به دلیل فشردگی مسابقات از یک سو و برنامه و اردوهای تیم ملی در سال ۱۳۹۹ گفت: هر امکانی وجود دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.