سعید رمضانی  در خصوص اتفاقاتی که شب گذشته در فرودگاه مهرآباد رخ داد گفت:‌ قرار بود دیشب راهی امارات شویم و در فرودگاه هم حاضر شدیم و حتی داخل هواپیما هم رفتیم ولی متأسفانه یکسری مشکلات پیش آمد که پرواز امارات صورت نگرفت.

وی افزود: بعد از این اتفاق بلافاصله با هتل فرودگاه هماهنگی‌هایی انجام دادیم و بازیکنان چند ساعتی استراحت کردند و قرار است ساعت 11:15 با پرواز هواپیمایی ماهان به کشور امارات سفر کنیم.

وی با تأکید بر اینکه قرار است استقلال به محض رسیدن به امارات یک جلسه تمرین در آنجا انجام دهد گفت:‌ امیدوار هستم در بازی فردا شرایط خوبی داشته باشیم و بازیکنان ما نشان داده‌اند با غیرت هستند و ان‌شاءالله فردا سربلند از زمین خارج خواهیم شد.

اعضای تیم استقلال شب گذشته در ابتدا مجوز پرواز را دریافت کرده بودند و حتی چند ساعت در هواپیما حضور داشتند اما ظاهرا کارشکنی اماراتی‌ها باعث لغو پرواز و عدم سفر شبانه اعضای این تیم به دبی شد.

آبی پوشان که در فرودگاه امام(ره) حضور دارند قرار است با پرواز ساعت 11:15 شرکت هواپیمایی ماهان راهی امارات شوند و  مسئولان این تیم نیز تصمیم دارند بلافاصله مقدمات برگزاری یک جلسه تمرین را در دبی فراهم کنند.

دیدار تیم‌های استقلال و الکویت فردا ساعت 17:50 به وقت تهران برگزار خواهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.