استفانی گریشام، سخنگوی کاخ سفید به شبکه فاکس نیوز گفت، فکر می‌کند که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در کنفرانسی خبری در داووس سوییس تنها دو سوال درباره "دلیل حضورش در مجمع اقتصاد جهانی" دریافت کرد و "باقی پرسش‌ها همگی درباره استیضاح بودند".

 

 

به گزارش پایگاه خبری هیل، گریشام افزود: این علاقه کاهش نمی‌یابد و این به ضرر آمریکا است زیرا آنان از همه مسائل مهمی که برای این کشور در حال رخ دادن است، مطلع نمی‌شوند.

سخنگوی کاخ سفید در دفاع از دونالد ترامپ اظهار کرد، با ادعاهای مطرح شده درباره این که توییت ترامپ در انتقاد از آدام شف، رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان یک تهدید بوده، مخالف است. ترامپ در توییتر نوشت، شف که سرپرست پرونده استیضاح در مجلس نمایندگان است، "هنوز بهای" پیگیری استیضاع علیه او را "پرداخت نکرده است".

گریشام افزود: فکر می‌کنم منظور او این بوده که شف هنوز بهای این اقدام را با (از دست دادن) رای‌دهندگان پرداخت نکرده است. او هنوز بهای این اقدام را با مردمی که شاهد دروغگویی و تمایل شدید او (به استیضاح) هستند، پرداخت نکرده است.

شف روز گذشته (یکشنبه) در گفتگویی اظهار کرد، بر این باور است که توییت ترامپ به قصد تهدید نوشته شده است.

سخنگوی کاخ سفید همچنین افزود، با نحوه پوشش رسانه‌ای استیضاح مخالف است و آن را "بسیار جانبدارانه" توصیف کرد و گفت، رسانه‌های در تنفس‌های رسیدگی سنا به استیضاح بیشتر با دموکرات‌ها گفتگو می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.