محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص محرومیت شجاع خلیل‌زاده مدافع این تیم که با رای کمیته انضباطی فعلا محروم است گفت: محرومیت خلیل‌زاده برای ما واقعا غیر منتظره بوده و دلیل آن را نمی‌دانیم. خود بازیکن می‌گوید که هیچ خطای رفتاری و انضباطی نداشته است. من حتی با او صحبت کردم و تاکید کردم که اگر مساله‌ای وجود دارد به من بگوید اما خلیل‌زاده مصرانه اعلام کرد که هیچ عمل خطایی از او سر نزده است. البته فیلم‌های موجود از بازی هم نشان دهنده این موضوع است که بازیکن ما تخلفی انجام نداده و فقط زمانی که بازیکن تراکتور به بیرانوند ضربه می‌زد او این بازیکن را از دروازه‌بان ما جدا کرده است.

وی دقایقی قبل از حضور در کمیته انضباطی افزود: بنده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می روم تا این موضوع را پیگیری کنم. البته شماره تماس آقای حسن زاده رئیس جدید کمیته انضباطی را ندارم. امروز به دیدار رئیس جدید کمیته انضباطی می‌روم تا هم با او آشنا شوم و هم موضوع محومیت مدافع تیم خودمان را پیگیری کنم. اگر قرار است رای موقتی برای بازی دیروز صادر شود مطمئنا موارد دیگری وجود داشت که باید درباره آنها این راهی صادر می‌شد.

انصاری‌فرد درباره داوری بازی دیروز هم ادامه داد: درباره داوری بازی دیروز باید بگویم که برخلاف فرافکنی برخی مسئولان باشکاه تراکتور، داور بازی به برخی از بازیکنان ما کارت‌های بی‌مورد داد. مسئولان تراکتور گفته‌اند اوساگونا باید سه بار اخراج می‌شد اما من از بازیکنان تراکتور نامی نمی‌برم. واقعیت‌ها کاملا مشخص است. خودم دیروز استادیوم بودم و خیلی از مسائل را دیدم که شروع کننده اتفاقات تلخ روی سکوها چه کسانی بودند. داور بازی خودش دستور به تعویض بازیکن حریف را داد اما انگار این موضوع را فراموش کرده بود و به بیرانوند به بهانه اتلاف وقت کارت زرد داد. ما درخواست داریم که این کارت زرد پاک شود و بعد از اگاهی از علت محرومیت خلیل زاده مفصل صحبت خواهم کرد.

وی تاکید کرد: او در دربی به ناحق محروم شد و ما امسال بشدت از برخی تصمیمات متضرر شده و نمی دانیم چرا برخی تخلفات بازیکنان برخی تیم ها که درگیری های شدید داشته اند محرومیت نداشته اما خلیل زاده با برداشت اشتباه از یک عکس که داور هم منکر هرگونه توهین و بی احترامی شد دو بازی را از دست داد.

انصاری فرد اکنون در جلسه با مسوولان کمیته انضباطی است و پس از آن مسایلی را مطرح خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.