ساکت الهامی به علت اخراج در دیدار هفته گذشته مقابل پرسپولیس، در نشست خبری بازی با ذوب آهن محروم است. علیرضا پژمان، مربی تراکتور در نشست خبری اظهار کرد: با یک تیم خوب، قوی و ریشه‌دار در فوتبال ایران بازی خواهیم کرد و امیدواریم بازی زیبا و تماشاگرپسندی شود.

دستیار ساکت الهامی در تراکتور درباره شرایط تیمش برای این دیدار گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان جدید تیم را هم در تاکتیک تیم در نظر گرفتیم و امیدواریم بازیکنان ما با عملکرد خوب خود جای محرومان ما را پر کنند و بازی خوبی را ارائه دهیم.

او درباره وضعیت بازیکنان خحارجی تیمش گفت: میمبلا در اردوی ترکیه تمرینات خوبی با ما داشت اما وقتی به ایران برگشتیم از ناحیه مچ پا دچار مشکل شد. شرایط بازیکنان روز به روز بهتر می‌شود و ان‌شاء‌الله بتوانند به ما کمک کنند.

پژمان درباره محرومیت بازیکنان تیمش بعد از دیدار با پرسپولیس یادآور شد: داور با قضاوت نه چندان خوب خود، بازی را از ما گرفت و چند بازیکن ما به علت چهار کارته شدن، محروم شدند و سرمربی خودمان را هم نداریم. با این حال ما تراکتور هستیم و برای بازی با ذوب آهن تمرینات خوبی داشتیم تا با حضور بازیکنان خوب، سه امتیاز این دیدار را به دست آوریم.

مربی تراکتور با اشاره به تمرینات بدنسازی تیمش در نیم فصل گفت: بازیکنان ما برای دیدار با پرسپولیس سنگین‌تر بودند و نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام دهیم. با این حال از نظر آماری بهتر از حریف بودیم. آن نتیجه به خاطر برتری پرسپولیس نبود بلکه بازیکنان ما خوب عمل نکردند.

همچنین رادولوویچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با وجود هماهنگی انجام شده از سوی هیئت فوتبال تبریز، در نشست خبری پیش از دیدار مقابل تراکتورر حضور نیافت.

دو تیم تراکتور و ذوب آهن ساعت ۱۵:۱۵ روز جمعه در تبریز به مصاف هم می روند. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.