مراسم ختم و یادبود رامین مهدی‌نژاد هنرمند نقاش و از اعضای هیأت مدیره انجمن هنرمندان نقاش ایران روز دوشنبه ۱۴ بهمن‌ماه ساعت ۱۸ در مسجدالرضا(ع) واقع در میدان نیلوفر برگزار می‌شود.

رامین مهدی‌نژاد صبح پنجشنبه ۱۰ بهمن‌ماه پس از تحمل دوره‌ای بیماری دارفانی را وداع گفت.

وی متولد سال ۱۳۴۹ در تبریز بود. این هنرمند تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز گذارند. مهدی‌نژاد علاوه‌بر خلق آثار هنری بسیار، دبیری کمیته هنر همایش بین‌المللی بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، داوری جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی دانشگاه‌های سراسر کشور و معاون گروه نقاشی دانشکده هنر و معماری را نیز عهده‌دار بوده است.

انجمن هنرمندان نقاش ایران نیز پیامی برای درگذشت این هنرمند منتشر کرد که متن آن به قرار زیر است: «بسیار متاسف و متأثریم که اعلام کنیم در نهایت ناباوری، هنرمند گرامی، عضو هیأت مدیره و عضو افتخاری انجمن هنرمندان نقاش ایران، آقای رامین مهدی‌نژاد رخت از این جهان بربست و به دیار باقی شتافت. فقدان این هنرمند، دوست، همکار و یار همیشه همراه‌مان را به تمامی هنرمندان کشور، جامعه دانشگاهیان، هنرمندان نقاش، اعضای محترم انجمن هنرمندان نقاش ایران و خانواده محترم‌شان تسلیت عرض می‌کنیم. یاد او، آثار او و ثمرات وجودش تا همیشه باقی است.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.