مهدی قائدی پس از برتری ۲ بر یک تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم دل این هوادارانی را که در این هوای سرد به ورزشگاه آمده و ما را حمایت کردند، شاد کنیم. امیدوارم آنان از عملکرد ما در این دیدار راضی باشند.

وی افزود: ما در آستانه یک بازی سخت و حساس قرار داریم و  امیدوارم در آن دیدار هم بتوانیم موفق باشیم و هواداران را شاد کنیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد مصدومیت شیخ دیاباته و احتمال غیبت وی در شهرآورد پیش رو اضافه کرد: امیدوارم که او مشکل خاصی نداشته باشد. اطلاعی در مورد مصدومیت او ندارم. فقط آمدم و دیدم که او در رختکن نیست.

وی با اشاره به اضافه شدن ارسلان مطهری به خط حمله آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: مطهری مهاجم خوبی است و از بازی در کنار او لذت می‌برم. خیلی برای او خوشحال هستم که هر روز در استقلال گلزنی و پیشرفت می‌کند.

قائدی در مورد لقب نیمار که فرهاد مجیدی به او داده گفت: این نظر لطف مجیدی بود. هر کس جایگاهی دارد و من هم سعی می‌کنم در جایگاه خودم بهترین باشم.

وی در مورد رقابت برای آقای گلی گفت: کسب عنوان آقای گلی هدف دوم من است و هدف اول من قهرمانی با استقلال است.

مهاجم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا قول گلزنی در شهرآورد را می‌دهد یا خیر، گفت: هیچ کس در فوتبال نمی‌تواند قولی بدهد اما نهایت سعی و تلاشم را می‌کنم. امیدوارم دهمین گلم را دهم فصلم را در شهرآورد بزنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.