مقدم‌فر اضافه کرد: مواضع افرادی مانند آقای تاجزاده اگرچه ممکن است برای برخی دوستداران انقلاب سخت و گزنده باشد ولی وقتی به لایه‌های عمیق‌تر این رفتار نگاه می‌کنیم می‌بینیم که همین رفتارها درواقع سودهایی نیز برای انقلاب اسلامی دارد.

مشاور فرمانده‌ کل سپاه این دست رفتارها را بهترین سند و گواه برای وجود دموکراسی و آزادی بیان در کشور عنوان کرد و توضیح داد: وجود امثال تاجزاده که آزادانه تندترین مواضع را علیه مقامات ارشد نظام اتخاذ و بی‌شرمانه ادعاهای ناروایی را درباره آنان مطرح می‌کند نشانه رسوایی آنان در ادعای نبود آزادی در کشور است.

وی تصریح کرد: ما از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف هم می‌خواهیم همان‌طور که تاکنون عمل کرده‌اند، در برابر هنجارشکنی و خشونت خاموشی که این قبیل افراد آتش آن را شعله‌ور می‌کنند با سعه صدر برخورد کنند.

مقدم‌فر افزود: فایده دیگر وجود چنین افرادی این است که مردم دقیقاً متوجه می‌شوند چه ‌کسانی واز چه جریان سیاسی سعی دارند کشور را به‌ سمت افراطی‌گری، خشونت و برهم خوردن آرامش جامعه سوق دهند.

مشاور فرمانده کل سپاه، سومین سود وجود افرادی نظیر تاجزاده را عامل «به ‌اشتباه انداختن دشمن» عنوان کرد و افزود: این افراد به‌عنوان اپوزیسیون داخلی، با موضع‌گیری‌های خود و اظهاراتی که بروز می‌دهند، در واقع در نقش یک عنصر آشکار اطلاعاتی، دشمن را در تصمیم‌گیری‌ها و عمل خود به اشتباه محاسباتی می‌اندازند.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.