وزیر دفاع: آمریکا جز زبان زور، چیزی نمی‌فهمد/ تنها با قدرت، می‌توانیم حق ملت را از دشمنان بگیریم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت ادای احترام کرد.

امیر حاتمی صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران با سلام و درود به ارواح همه شهدا و روح منور امام (ره)، اظهار داشت: خیلی سخت است به کرمان بیاییم و حاج قاسم عزیزمان نباشد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه ما با یک دشمن مصمم و کینه‌توزی مواجهیم که جز زبان زور و قدرت چیزی نمی‌فهمد، گفت: تنها در صورتی می‌توانیم حق ملت ایران را از دشمنان بگیریم که دارای قدرت باشیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه حاج قاسم دانش‌آموخته برجسته انقلاب اسلامی و نماد مجسم این مکتب است و ان‌شاءالله راه ایشان با تمام وجود ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: راهی که حاج قاسم رفتند و سالیان سال شبانه‌روز برای آن زحمت کشیدند راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلای بود که همان شعارهای اساسی مردم در انقلاب اسلامی است. اما حقیقت این است که اجر جهاد مستمر ایشان چیزی جز شهادت نبود و راه ایشان همان طور که حضرت آقا فرمودند یک مکتب است.

امیر سرتیپ حاتمی با تاکید بر اینکه دشمنان باید بدانند و امروز بیش‌از گذشته می‌دانند که با شهادت فرزندان نخبه ملت تنها این راه تقویت شده و ملت ما مصمم‌تر می‌شوند یادآور شد: همان طور که ملت ما نشان دادند که همگی و با تمام وجود آمدند و گفتند "ما این راه را ادمه خواهیم داد" و من مطمئن هستم که همین طور خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم ما این شعارها را آگاهانه انتخاب کردند و در طول تاریخ انقلاب مصمم بر آن پای فشردند، افزود: شهدای ما نخبگان این مسیر بودند و حاج قاسم سیدالشهدای این شهدا، به ویژه شهدای مقاومت بود و این راه ادامه پیدا کرده و پیروان این راه مصمم‌تر و پرتوان‌تر این راه را ادامه خواهند داد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه اندازه خود را به حاج قاسم و راه ایشان نزدیک می‌دانید گفت: یک چیزی آرزوی ماست و مستمرا از خدا می‌خواهیم که بتوانیم این راه را خوب بشناسیم، به این راه پایبند باشیم و در این راه عاقبت بخیر شویم و بالاترین عاقبت بخیری را شهادت در راه خدا می‌دانیم.

امیر سرلشکر موسوی از منطقه پدافند هوایی جنوب بازدید کرد

همچنین باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب از گروه پدافند هوایی شیراز از مرکز عملیات منطقه‌ای جنوب کشور، سایت راداری خرمنکوه، یگان جهاد خودکفایی و قرارگاه سربازی گروه پدافند هوایی شیراز بازدید و در جریان اقدامات و آمادگی عملیاتی این گروه پدافندی قرار گرفت.

پدافند هوایی جایگاه ویژه‌ای در دفاع از کشور دارد و این اهمیت در فرامین فرماندهی معظم کل قوا بارها تاکید شده است و این تاکید مسولیت ما را در پدافند هوایی بیش از پیش سنگبن‌تر می‌کند.

در این بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرلشکر موسوی را همراهی می‌کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.