حجت‌الاسلام‌ محمدحسین موسی پور، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز و نماینده این تشکل در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به عملکرد  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت‌: سازوکار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به هر حال، یک حرکت بدیع و تازه برای رسیدن به فهرست واحدی از کاندیداهای ولایی و انقلابی است و از اساس و بنیان ایده‌ای قابل دفاع است.

وی با بیان اینکه هر حرکت جدید، خالی از خلل و نقصان نیست، خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم شورای ائتلاف هر چه سریع‌تر به فهرست نهایی در شهر تهران برسد، ضمن اینکه هدف کلی ائتلاف، دستیابی به وفاق حداکثری و رسیدن به اجماع بین جریان ولایی است و جامعه روحانیت مبارز از این هدف حمایت می‌کند.

موسی‌پور در پاسخ به این سوال که آیا زمان نهایی شدن لیست شورای ائتلاف مشخص شده یا خیر؟ اظهار داشت: ظاهراً تلاش دوستان در شورای ائتلاف این است که تا ۱۸ بهمن (جمعه) بر روی  فهرست نهایی توافق کنند که با اوصاف و در صورتی که فهرست مورد توافق همه گروه‌های ائتلاف باشد، علی‌القاعده روز ۱۹ بهمن، از این فهرست رونمایی خواهد شد.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارزه در با تایید خبر تغییر حوزه انتخابیه‌اش از تهران به قم گفت:  بنده  به دعوت جمعی از علما و بزرگان و اقشار و گروه‌های مختلف مردم شریف قم حوزه انتخابیه خود را از تهران به قم تغییر داده‌ام و در تماس با آقای دکتر حداد رئیس شورای ائتلاف، از حضور در فرآیند ائتلاف در رسیدن به فهرست نهایی تهران عذرخواهی کردم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.