سرهنگ عبدالوهاب حسنوند دراین‌باره اظهارکرد:‌ از مدتی قبل ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از طریق گزارش‌های مردمی و منابع اطلاعاتی از فعالیت یک خرده فروش مواد مخدر باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. تا اینکه با اطمینان از گزارش واصله و اخذ مجوز قضایی روز گذشته تیمی از ماموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند.

وی با اشاره به حضور ماموران در مخفیگاه این خرده‌فروش و دستگیری‌اش گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر اقدام به بازرسی از مخفیگاه متهم کردند اما مقدار خیلی کمی مواد مخدر را از وی کشف کردند و این در حالی بود که طبق گزارشات موثق، متهم مقادیر قابل توجهی شیشه به همراه داشت و همین موضوع شک ماموران را برانگیخت. 

حسنوند با اشاره به انتقال متهم به مقر پلیسی اظهارکرد:‌ در مقر پلیس افسرنگهبان متوجه شرایط  بد جسمی متهم شد و تیم پزشکی به این محل فراخوانده شدند که در جریان آن مشخص شد چندین بسته موادمخدر در معده این خرده فروش قرار دارد که بلافاصله متهم به بیمارستان منتقل شد و با اقدامات انجام شده موادمخدر با انجام عمل جراحی از معده وی خارج شد که مشخص شد متهم ۳۴ بسته حاوی مخدر شیشه جمعا به وزش ۳۴۷ گرم را بلعیده است. 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در بیمارستان تحت درمان قرار دارد، گفـت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده  وپس از ترخیص از بیمارستان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.