طی روزهای گذشته اسپانسر البسه تیم استقلال اصرار داشت که آبی‌پوشان برای دربی همانند پرسپولیسی‌ها لباسی متفاوت را به تن کرده و با سیمای جدید در دربی ۹۱ حاضر شوند اما فرهاد مجیدی با این موضوع مخالف بود.

سرمربی تیم استقلال در طول یکی دو هفته اخیر چندین بار با این خواسته مخالفت کرد زیرا اعتقاد داشت دلیلی ندارد که برای بازی دربی پیراهنی مجزا تهیه شود. مجیدی که این تصمیم را فنی می‌دید معتقد بود نباید برای بازیکنانش مسابقه دربی و دیگر بازی‌ها تفاوتی داشته باشد و این کار خود به خود ایجاد حساسیت خواهد کرد و به همین دلیل با درخواست اسپانسر البسه استقلال برای این مسابقه مخالفت کرد اما امروز اتفاقی رخ داد که شاید آبی‌پوشان فردا با لباسی جدید و متفاوت نسبت به بازی‌های گذشته وارد زمین شوند. 

ظاهراً مسئولان اسپانسر استقلال اعلام کرده‌اند که برای دیدار فردا تنها یک دست از لباس‌های بازی‌های قبل این تیم را در اختیار دارند و از آنجا که تیم‌ها در هر بازی دو دست لباس با خود به ورزشگاه می‌برند شاید آبی‌پوشان فردا مجبور شوند با لباسی که اسپانسر برای دربی نود و یک تهیه کرده به زمین بروند.

با این شرایط مجیدی باز هم با این موضوع مخالف است اما شاید در نهایت خبری که اسپانسر استقلال به باشگاه اعلام کرده باعث شود تا آبی‌پوشان با سیمایی جدید نسبت به بازی اخیر مقابل نفت مسجدسلیمان در دربی نود و یک وارد زمین شوند.

لازم به ذکر است که پرسپولیسی‌ها ساعتی پیش از طرح پیراهن این تیم برای دربی نود و یک رونمایی کردند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۵:۳۰دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.