امروز ۱۶ بهمن ۹۸ نیز به مانند روزهای گذشته قیمت خودروهای مختلف در بازار باز هم با افزایش رو به رو شد. پژو ۴۰۵ GLX نیز با افزایش قیمتی ۳ میلیون تومانی به ۹۴ میلیون تومان رسید، مدل دو گانه سوز این خودرو نیز با رفتار کاملا مشابهی در بازار از خود نشان داد و ۱ میلیون تومان افزایش یافت. بدین ترتیب پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز ۱۱۳ میلیون تومان قیمت خورد و پژو ۴۰۵ SLX نیز از روز گذشته تاکنون ۴۰۰ هزار تومان افزایش داشته است و امروز به ۱۰۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. پژو پارس نیز امروز جهشی ۵ میلیون تومانی را تجربه کرد و به ۱۲۰ میلیون تومان رسید.

قیمت سمند LX امروز در ادامه روند صعودی خود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش به ۹۸ میلیون رسید و قیمت سمند EF۷ نیز ۴ میلیون تومان افزایش یافته است و به قیمت ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است.

قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ فول آپشن امروز با ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت ۱۰۲ میلیون تومان رسیده است و قیمت ۲۰۶ تیپ ۵ فول آپشن نیز با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش، ۱۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد. پژو ۲۰۶ صندوقدار فول آپشن نیز با افزایشی ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۲۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.

دنا تیپ ۱ نیز ۲ . نیم میلیون تومان گران شده و به قیمت ۱۴۲ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس تیپ ۱ نیز امروز با افزایشی ۲ میلیون تومانی به ۱۶۷ میلیون تومان رسید. دنا پلاس توربو نیز با جهشی ۵ میلیون تومانی به ۲۰۱ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده ای نیز ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت و ۱۴۶ میلیون تومان معامله می شود. پژو ۲۰۷ اتوماتیک با افزایش ۱۰ میلیون تومانی هم ۲۰۰ میلیون تومان معامله می شود و پژو ۲۰۰۸ نیز امروز ۴ میلیون تومان دیگر افزایش یافت و ۴۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است..

ساینا نیز با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت، به قیمت ۷۷ میلیون تومان رسیده است و خودرو کوییک دنده ای نیز ۲ میلیون تومان گران شده و به قیمت ۸۵ میلیون تومان رسیده است. تیبا ۲ نیز با افزایشی ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی به ۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. تیبا صندوقدار معمولی نیز با افزایش ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به ۷۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.