دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی و به یاد شهید ابراهیم هادی آغاز شد.

گزارش لحظه به لحظه این دیدار به شرح زیر است:

نیمه نخست

بازی با سرعت بالایی آغاز شد و نخستین حمله توسط پرسپولیسی‌ها شکل گرفت که مدافعان استقلال توپ را برگشت دادند. در ادامه تعلل بیرانوند می‌توانست دردسرساز شود که توپ با برخورد به پای قائدی به بیرون رفت.

نخستین کرنر بازی روی حرکت امیری برای پرسپولیس به دست آمد که سانتر مهدی ترابی به شکلی خطرناک و بدون تاثیرگذاری بازیکنی از کنار خط طولی به بیرون رفت. پس از دقایق ابتدایی که توپ و میدان دست شاگردان گل‌محمدی بود، آبی‌ها بودند که سعی کردند با استفاده از پاس‌های عمقی، قائدی و مطهری را راه بیاندازند که مدافعان پرسپولیس این اجازه را ندادند.

حرکت ترکیبی وحید امیری و اوساگونا، اهبک پرسپولیس را به محوطه جریمه استقلال فرستاد که پاس در عرض امیری به علیپور رسید اما این بازیکن در حالتی متعادل به توپ ضربه زد و توپ به راحتی در اختیار حسینی قرار گرفت. بازیکنان استقلال خیلی زود به این حمله پاسخ دادند؛ ضدحمله استقلالی‌ها با حرکت مطهری باعث شد تا توپ به قائدی برسد و شماره ۱۰ استقلال با پاسی در عرض، سعی در تک به تک کردن مطهری با بیرانوند داشت و پوشش خوب سیدجلال حسینی باعث شد توپ به آرامی در اختیار بیرانوند قرار بگیرد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، کنعانی زادگان، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگونا.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی، میلیچ، وریا غفوری، مسعود ریگی، فرشید باقری، علی کریمی، مهدی قائدی و ارسلان مطهری.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.