سیدجلال حسینی در پایان شهرآورد تهران میان پرسپولیس و استقلال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران که با تساوی ۲ بر ۲ در ورزشگاه آزادی پایان یافت اظهار کرد: مسابقه خوبی بود و بازیکنان ما بسیار خوب بازی کردند.

کاپیتان پرسپولیس گفت: گل‌محمدی بازی هجومی و مالکانه را دوست دارد و گفته بود فقط حمله کنید. ما نیز هجومی عمل کردیم اما بازی دفاعی استقلال، کار را سخت کرده بود.

وی اضافه کرد:: همان‌طور که پیشتر هم گفتم، همه مسابقات ما ۶ امتیازی است و دیدار با سپاهان، شهر خودرو و الدحیل نیز سخت هستند و روزهای آسانی نداریم.

حسینی در پاسخ به سوال دیگری در مورد واریز ۱۵ درصد از قرارداد بازیکنان افزود: مدیرعامل باشگاه زحمت این کار را کشید و باید قبول کنیم که او تنهاست و این در حالی است که یکسری مشکلات وجود دارد که باید برطرف شود.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به پرسش دیگری درباره افشای قرارداد بازیکنان گفت: این کار اشتباه و خیانت بود اما نکته جالب این است که اسناد رسمی باشگاه در اختیار افراد زیادی است و در مورد سایر باشگاه‌ها این مساله صدق می‌کند.

حسینی همچنین درباره غیبت شجاع‌ خلیل‌زاده در دیدار شهرآورد به دلیل محرومیت افزود: خلیل‌زاده از بزرگترین بازیکنان پرسپولیس است و غیبت او همیشه حس می‌شود اما امیدواریم اخلاقش هم درست شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.