شیخ  اسماعیل الخلیفاوی بیان کرد که در دو قرن اخیر تجربه به ما ثابت کرده است که غرب به هیچ وجه دلسوز اعراب و مسلمانان نبوده لذا معامله قرن در این چارچوب طراحی شده و بیانگر خواسته های صاحبان آن برای رسیدن به اهدافشان است، پس باید هوشیار بود و بر مبانی خود تکیه کنیم زیرا این راه خیر و نجات همه مسلمانان است.

وی تاکید کرد: امروزه می بینیم که صهیونیست ها و آمریکایی ها در کنار هم ایستاده اند تا حاکمیت را از مسلمانان و به ویژه اعراب بگیرند، پس مسلمانان و اعراب باید به این توطئه های آمریکایی - صهیونیستی توجه کنند چرا که آنها هر روز با یک طرح و نقشه جدید به سراغ ما می آیند و این ها همه مقدمه ای برای اجرای پروژه آمریکایی - صهیونیستی در سرزمین های عربی و اسلامی است.

الخلیفاوی گفت که توصیه من به مسلمانان و به ویژه اعراب این است که جبهه ای متحد و یکپارچه برای جلوگیری از تحقق پروژه ذلت بار و شوم معامله قرن که ادامه بیانیه شوم بالفور برای فلسطین عزیز است، ایجاد کنند.
مشاور مفتی عراق تاکید کرد که امروز ما به عنوان مسلمان بیش از هر زمان دیگری به همبستگی و برادری نیاز داریم تا در مقابل چنین چالش ها و توطئه هایی سدی نفوذ ناپذیر ایجاد کنیم.

مشاور مفتی عراق تاکید کرد که مسجد الاقصی قبله نخست مسلمانان است، هر مسلمانی اگر از این قبله اول خود بگذرد بدون شک می تواند از دومین قبله واحد خود نیز بگذرد بنابراین نباید در مقابل طرح شوم معامله قرن بی تفاوت بود..
الخلیفاوی گفت: هر کس دیروز به «ابرهه» کمک کرد همان کسی است که امروز به صهیونیسم برای از بین بردن مسجد الاقصی و قبله نخست مسلمانان کمک می کند، بنابر این به آنها می گوییم که خود و نقشه هایتان به جهنم واصل خواهید شد و سرنوشت شما سرنوشت ابرهه و ارتش و فیل های او خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.