سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس درباره وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز پرحجم و نیمه سنگین است و به نسبت ساعات قبل تردد روان‌تری را شاهد هستیم.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و به مرور خودروها در حال تخلیه این محور مواصلاتی کشور هستند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محورهای امام رضا و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین اما روان در جریان است.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه از فردا شاهد بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی هراز و فیروزکوه خواهیم بود، گفت: هموطنان با به همراه داشتن تجهیزات کامل زمستانه به خصوص زنجیر چرخ، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و فنی خودرو و همچنین اطلاع از وضعیت راه‌ها و جاده‌های کوهستانی وارد محورها شوند و در غیر این صورت و نداشتن این تجهیزات ماموران راهور اجازه ورود خودروها را به این محورها نمی‌دهند.

وی تاکید کرد: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب و خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت می‌تواند سفری ایمن و بدون خطر را برای هموطنان‌مان رقم بزند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.