سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده از امشب در محورهای کوهستانی برخی استان‌ها از جمله البرز، تهران، قزوین، زنجان، خراسان رضوی و خراسان شمالی شاهد بارش برف خواهیم بود، همچنین سرمای شدید نیز در این محورها پیش‌بینی شده است. در همین راستا به شهروندان توصیه می‌کنیم اگر قصد تردد از این محورها را دارند حتما تمهیدات لازم را بیندیشند.

وی در ادامه ممنوعیت‌های تردد از ۲۱بهمن ماه تا ۲۶ بهمن ماه را اعلام کرد و گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه۲۱ بهمن ماه الی ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه۲۶ بهمن ماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. ضمن اینکه تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

به گفته وی در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۵ بهمن ماه الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۶ بهمن ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۵بهمن الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۶بهمن از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

رحمانی ادامه داد: در محور هراز تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است. تردد کلیه کامیون ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲روز دوشنبه ۲۱بهمن الی ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه ۲۲بهمن و از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای سه شنبه ، چهارشنبه، و پنجشنبه  ۲۲ الی ۲۴ بهمن ماه و از ساعت ۶ روز جمعه ۲۵بهمن الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه۲۶بهمن و از ساعت ۶ الی ۱۲ روز شنبه ۲۶بهمن ماه از محور هراز ممنوع است. همچنین تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۵ بهمن الی ۲ بامداد روز شنبه ۲۶بهمن از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۵بهمن الی ۲ بامداد روز شنبه ۲۶بهمن از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به محور قائم شهر- تهران- فیروزکوه نیز اظهار کرد: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز دوشنبه ۲۱بهمن از مسیر جنوب به شمال و از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه ۲۵بهمن از مسیر شمال به جنوب محور فوق ممنوع است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.