سرهنگ محمدباقر سلیمی رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا درباره تمهیدات ترافیکی مراسم ۲۲ بهمن اظهار کرد: از ساعت ۲۴ امروز ۲۱ بهمن ماه، محدودیت تردد در مسیرهای تعیین شده برای برگزاری مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در تمامی شهرهای کشور توسط تیم‌های استقراری به مرحله اجرا در می آید.

رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور ناجا با اشاره به تمهیدات تهران افزود: در شهر تهران این محدودیت‌ها با توجه به شرایط ترافیکی از ساعت ۲۲ امشب اعمال خواهد شد.

او ادامه داد: پلیس راهور به صورت مستمر تا پایان مراسم، امنیت ترافیکی را با همکاری و تعاملی که مردم همواره داشته‌اند، برقرار خواهند کرد.

سرهنگ سلیمی بیان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم که به محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترددی که توسط پلیس راهور اطلاع رسانی می شود، توجه کنند و  مراقب حرکت عابرین پیاده و افرادی که در مراسم راهپیمایی شرکت می‌کنند، باشند.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور ناجا با بیان اینکه شهروندان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، گفت: ساکنانی که در طول مسیرهای راهپیمایی سکونت دارند، امشب وسیله نقلیه خود را از سطح معابر عمومی به پارکینگ‌های در اختیار خود منتقل کنند، تا مراسم با امنیت و انضباط مطلوب ترافیکی برگزار شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.