امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی روز دوشنبه در آیین نماز وحدت نیروهای مسلح در مسجدامیر المومنین (ع) لشکر ۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: بهمن سال ۱۳۵۷ رژیم طاغوت آخرین نفس‌های خود را می کشید و دهه نورانی فجر چهره خود را به مردان انقلابی نشان داد.

وی افزود: این پیروزی بزرگ نتیجه سال‌ها مجاهدت مردان و زنان انقلابی بود که با نثار جان خود پرچم مقدس جمهوری اسلامی را برافراشتند.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غرب ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ اسلام بود که این موفقیت بزرگ را به تمامی فجرآفرینان تبریک می گوییم.

وی افزود: نیروهای مسلح در راهپیمایی ۲۲ بهمن در کنار یکدیگر اتحاد و همدلی خود را به رخ دشمنان اسلام کشانده و مشت محکمی را بر دهان استکبار وارد می‌کنند.

امیر سرتیپ دوم بیدادی گفت: برگزاری این نماز وحدت، نشانه اتحاد و همدلی میان نیروهای مسلح است و اکنون بیش از هر زمان دیگری به تقویت این وحدت میان آحاد جامعه نیازمندیم.

وی بیان کرد:نیروهای مسلح با تمام ظرفیت و آمادگی خود به عنوان بازوی پرتوان برای نظام جمهوری اسلامی در رکاب مقام عظمای ولایت گام بر می‌دارند و جانفشانی می کنند.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب غربی گفت: امید است بتوانیم تمام توان خود را در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام به کار گرفته و روز به روز بر اقتدار این میهن اسلامی بیفزاییم.

وی همچنین به چهلمین روز درگذشت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش اشاره کرد و یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.