سید مجید صدری با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه شرکت مخابرات ایران در بخش‌های دیتا و تلفن ثابت برای مشتریان خانگی و تجاری، تحقق حداکثر رضایتمندی است، اظهار کرد: به همین منظور در کوچک‌ترین مسائلی که با موضوع رعایت حق الناس مشتریان و ارائه خدمات کامل مرتبط است، اهتمام ویژه توسط کارشناسان و متخصصین شرکت مخابرات ایران لحاظ می‌شود.

وی افزود: افزوده شدن ترافیک از روز ۲۵ هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشتریان، در کاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تاثیر قابل ملاحظه ای ایجاد می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: با انجام این عمل ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان از افزایش ارتباط با سامانه‌های تماس غیر حضوری شرکت مخابرات ایران جلوگیری شده و مراجعه حضوری مشتریان به مراکز مخابراتی کاهش می‌یابد.

به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، صدری در پایان یادآور شد: درگاه های ارتباط با مشتریان شرکت مخابرات ایران به ویژه سامانه اینترنتی adsl.tci.ir فرصت مناسبی برای ثبت مشکلات و نظرات مشتریان بوده که انتظار داریم توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.