سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: برابر پیش بینی هوا شناسی از امشب تا فردا بعد از ظهر بارش  برف و کولاک در محورهای کوهستانی اعلام شده و در محور هراز احتمال سقوط بهمن داده شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده های شرق استان تهران اظهار داشت: در مسیرهای فیروز کوه، هراز، محور امام رضا (ع) وآزاد راه حرم تا حرم نیمه سنگین است.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: برابر مشاهده دوربین‌های دریافتی گره ترافیکی مشاهد نمی شود.

محبی عنوان کرد: طی دو روز گذشته شاهد بارش برف سنگین در مسیرهای کوهستانی شرق استان بودیم  و به همین دلیل، برف روبی و نمک پاشی توسط اداره راهداری انجام شده است.

 محبی ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راهور مستقر در جاده های شرق استان تهران، خاطر نشان کرد: تا این لحظه حادثه رانندگی منجر به فوت نداشته ایم.

وی به رانندگان توصیه کرد طی امروز و فردا به سفرهای غیرضروری نروند و درصورت الزام به سفر حتما با  تجهیزات زمستانی در مسیرهای کوهستانی شرق استان تردد داشته باشند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: رانندگان قبل از سفر شرایط راه‌ها را از طریق مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به شماره ۸۸۲۵۵۵۵۵ و  سایت ۱۲۰ راهور و یا سامانه  ۱۴۱ راهداری دریافت کنند.

محبی با بیان محدودیت های اعمال شده در جاده هراز اظهار داشت: محور هراز امروز جمعه  از ساعت ۱۴ از رودهن به طرف شمال مسدود است.

وی افزود: از ساعت ۱۷ از آب اسک  به سمت رودهن یک طرفه است و این ممنوعیت تا ساعت ۲۴ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران تاکید کرد: رانندگان برای تردد در مسیرهای کوهستانی و برفگیر زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و با رعایت سرعت مطمئنه و توجه به راهنمایی های ماموران پلیس راهور و پرهیز از سبقت های غیر مجاز سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.