سعید آذری درباره برتری ۲ بر یک تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل پیکان اظهار داشت: از کادر فنی تشکر می‌کنم. ما ۳۰ امتیازی شدیم و به آینده امیدواریم. فولاد راه سختی برای موفقیت پیش رو دارد و یکی یکی گام‌های موفقیت را برمی‌داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هدفی برای جواد نکونام تعیین کرده است یا خیر، تصریح کرد: هدف ما، مبارزه تا آخرین نفس است و این هدف غایی در فوتبال به شمار می‌رود. ما کسی را تحت فشار نمی‌گذاریم. کار کردن با امثال نکونام برای من افتخار است و مطمئنم که این شیوه جواب می‌دهد. اعتماد مدیران کارخانه و باشگاه فولاد و حمایت هواداران باعث می‌شود که فولاد به مسیر قبلی موفقیت خود برگردد. جواد و سایر بچه‌ها تا آخرین لحظه جنگیدند و انتظار داریم همیشه مانند الان باشند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه حیدر بهاروند برای همه نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال، نایب رئیس خواهد بود، خاطرنشان کرد: من درباره آدم‌ها حرف نمی‌زنم. همه این افراد در فوتبال زحمت کشیده‌اند. بهاروند مدیر باشگاه و رئیس هیئت لرستان بوده است. نبی و سایر نامزدهای ریاست و هیئت رئیسه هم زحماتی کشیده‌اند که این به آدم فشار نمی‌آورد، اما بعضاً کسانی برای هیئت رئیسه نامزد شده‌اند که از مدیریت فقط کت و شلوار پوشیدن را بلدند و کسانی از بیرون از آنها حمایت می‌کنند.

آذری با اشاره به انتقاداتش نسبت به اساسنامه فدراسیون فوتبال بیان کرد: نصیرزاده گفته بود اساسنامه ایراد ندارد، اما ایرادات واقعی بر آن وارد است. اساسنامه را همراهم دارم و ایراداتش را استخراج کرده‌ام. ساختار حقوقی فدراسیون باید مشخص باشد. الان اساسنامه باشگاه فولاد کار می‌کند و تحت قوانین تجارت اداره می‌شود. تداخلاتی بین سازمان لیگ و فدراسیون وجود دارد که باید حل شود. ایراد اساسی اساسنامه این است که اختیاراتی ایجاد می‌کند که بی‌نظمی به وجود بیاید.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش قصد دارد گزینه خودش را به ریاست فدراسیون فوتبال بنشاند، گفت: این را نوعی توهین به اعضای مجمع فدراسیون می‌دانم. در دوره‌های قبل نیز چنین شایعاتی بود و فکر نمی‌کنم وزیر ورزش و معاونانش با این شیوه در انتخابات دخالت کنند. مجمع تصمیمات خودش را می‌گیرد. ۱۰ عضو مجمع می‌توانند از دبیرکل برای بازنگری در اساسنامه درخواست کنند که جلسه فوق‌العاده‌ای برگزار کند و دبیرکل مجمع باید ظرف ۲۱ روز این موضوع را بررسی کند. اول باید تکلیف اساسنامه مشخص شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.