یک عضو جبهه پایداری گفت: شامگاه روز یکشنبه  آیت الله مصباح یزدی خطاب به اعضای شورای جبهه پایداری فرمود: «وقتی سیاسیون ما هنوز به رشد لازم برای تعامل صحیح نرسیده اند ، شما راه منطقی و شرعی خود را ادامه دهید و از انگ های سیاسی نترسید.»

ایشان همچنین مخاطبان و همه مومنین  را به   «توسل و دعا " سفارش موکدی نمودند.»

این عضو جبهه پایداری افزود: سه روز قبل نیز از حضرت آیت الله مصباح متنی مکتوب در تایید روش جبهه پایداری در تعامل با سایر گروه‌های سیاسی و تعیین نامزدهای انتخاباتی ، در سایت و کانال ایشان منتشر شده بود.

متن مکتوب علامه مصباح که در پاسخ ضمنی به برخی تردید افکنی ها و تلاش ها در جهت ایجاد سردرگمی در جریان انقلابی رسانه ای شد بدین شرح بود:

«باسمه تعالی»

«روشی که جبهه پایداری برای انتخاب نامزدها به کار گرفته، روشی منطقی و مشروع است. محمدتقی مصباح»

نظر رئیس شورای ائتلاف درباره مشارکت 

همچنین ایسنا نوشت:

غلامعلی حداد عادل گفت: نتایج انتخابات در ایران خیلی قابل پیش بینی نیست، ولی آنچه با قاطعیت می‌توان گفت این است که مجلس آینده از نظر ترکیب با مجلس فعلی متفاوت خواهد بود.

وی در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: مردم چندان از مجلس فعلی راضی نیستند؛ لذا تغییر ترکیب مجلس قابل پیش‌بینی است و از نظرسنجی‌ها هم همین مطلب استنباط می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به انتقاد برخی اصلاح طلبان نسبت به رد صلاحیت‌ها گفت: اصلاح طلبان همیشه از رد صلاحیت‌ها می‌نالند و همیشه هم در انتخابات لیست کامل می‌دهند؛ لذا این یک داستان تکراری است.

حداد عادل با بیان اینکه هر چه مشارکت در انتخابات بیشتر باشد بر عزت ملی افزوده می‌شود، گفت: احتمالا مشارکت مردم در انتخابات مجلس یازدهم بهتر از سال‌های قبل خواهد بود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.