محمدنبی آقاتقی عضو لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس انصراف داد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

العزه لله ولرسوله و للمؤنین

حضرت امام خمینی (ره): بی‌تردید رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است؛ [اول] انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی؛ و[دوم] اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه و مقصد.

توحید، رمز موفقیت است. حال که جبهۀ نیروهای انقلاب عظیم اسلامی فهرست نهاییِ نامزدهای خود را برای انتخابات مجلس یازدهم ارائه کرده­ است، در جهت انسجام هرچه بیشتر صفوف جبهۀ انقلابی کشور، جای دارد کسانی که نامشان در فهرست نهایی نامزدهای این جبهه قرار نگرفته است، به نفع برادران و خواهرانی که نامشان در فهرست نهایی آمده است، انصراف خود را از نامزدی در انتخابات پیشِ روی مجلس شورای اسلامی اعلام کنند. با همین دغدغه، اینجانب محمدنبی آقاتقی، با توکل به خداوند متعال و استعانت از ائمه معصومین (علیهم السّلام)، انصراف خود را از نامزدی در یازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلام­شهر و پردیس اعلام می­کنم.

ضمن سپاس از حسن نظر و اعتماد اعضای محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به اینجانب، به­ویژه آقایان سروری و اقراریان، در انتصاب اینجانب به عنوان معاون راهبری شورای ائتلاف حوزه انتخابیه شهر تهران، ری، اسلام­شهر و پردیس، اعلام می­کنم که کما فی السابق و دقیقاً مانند چند ماه گذشته، تمام تلاش خود را در مسیر پیروزی و موفقیت جریان انقلابی به کار خواهم بست، به این امید که مجلسی در تراز انقلاب اسلامی شکل گیرد؛ مجلسی با منتخبانی مؤمن، انقلابی، شجاع، بهره­مند از روحیۀ جهادی، طرفدار عدالت، متعهد به تامین منافع مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیرو رهبری معظم انقلاب اسلامی.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.